Гарантія та повернення товару

Гарантійне обслуговування

 

Гарантія надається на термін залежний від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служать гарантійний талон нашого магазину і товарний чек, в яких будуть обов'язково вказані назва товару, дата покупки і термін дії гарантії.

Гарантія від магазину, чи від виробника?

Нажаль в Україні не так багато офіційних сервісних центрів, тому гарантійні зобов'язання виконує наш сервісний центр.

Як відправити товар по гарантії, чи повернути, якщо Ви не в Києві?

Відправлення на гарантійний ремонт з іншого міста, можна відправити поштовою службою Нова Пошта. Відправляти за адресою - м. Київ відділення №18. Представник магазину - Поліщук В'ячеслав Валентинович, тел. 098 262 40 40. В посилці повинен бути  товар в повній комплектації, ксерокопія гарантійного талону та товарного чеку. Також потрібно вкласти опис несправності(від руки, чи надрукований).

 

Повернення та обмін товару

Споживач має можливість, відповідно до чинного законодавства, зробити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки, але тільки у разі повернення його у повній комплектності, включаючи упаковку, без пошкоджень товарного вигляду та слідів використання. При цьому в сервіс-центрі проводиться діагностика обладнання, що повертається. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться тільки після отримання висновку авторизованого сервіс-центру про те, що умови експлуатації не були порушені.

 

Де можна зробити обмін або повернення товару?

Повернення здійснюється через наш магазин, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ушинського 4, магазин №1

Способи повернення коштів:

- Готівковий розрахунок;

- Безготівковий розрахунок (переказ коштів на карту)

Кошти повертаються на протязі трьох робочих днів.

Споживачі зобов'язані:

 -  перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій продавцем документації на товар;
- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця\виробника або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
- перевірити  якість та працездатності товару при його отриманні у присутності представника магазину.  . Продавець не несе відповідальність за якість послуги поштової служби. Тому якщо товар отримується поштовим відправленням або кур’єрською послугою – товар потребує обов'язкової перевірки при отриманні, та у разі виявлення неналежної якості у присутності представника пошти або кур’єра зробити фото/відео фіксація недоліку, після якої споживач може стверджувати,  що придбаний товар неналежної якості.  У інших випадках придбаний та отриманий товар рахується як товар належної якості


Якщо Вам потрібна допомога у виборі, телефонуйте: 066-696-88-81
Бренди та виробники
Дивитися все
Verico